DE KRACHT VAN EVENTMARKETING EN LIVE COMMUNICATIE
In de wereld van marketing en communicatie is eventmarketing, live communicatie, experiental marketing, activaties of hoe u het 'LIVE' onderdeel binnen uw marketing- en communicatiemix ook wilt bestempelen the next big thing. Maar hoe zet u evenementen nou live in binnen uw marketing? Hoe wordt live communicatie een succes? Hoe verantwoord ik de investering? Wat zijn de trends en ontwikkelingen? Welke nieuwe tools en apps kunt u inzetten? Wat zijn de beste voorbeelden en welke tips, do's en don'ts heeft u nodig om uw volgende evenement een succes te laten zijn?
Sjoerd over de kracht van LIVE binnen marketing en communicatie mixen: 'Het LIVE onderdeel binnen de marcom-mix is in mijn ogen verreweg het meest krachtig en impactvol. In mijn inspiratiesessies heb ik feiten en cijfers om dit te onderbouwen, maar laat ik u en uw gasten vooral zelf beleven wat de kracht van live is. Wat kan uw bedrijf, merk of organisatie ermee? Awardwinnende eventmarketing en live communicatie leggen de impact bloot en dat laat ik u vooral zelf ondervinden. De cijfers gaan u aan het denken zetten, de voorbeelden, noviteiten en trends inspireren en al uw vragen over eventmarketing en live communicatie worden beantwoord.'
Sjoerd over de kracht van LIVE binnen marketing en communicatie mixen: 'Het LIVE onderdeel binnen de marcom-mix is in mijn ogen verreweg het meest krachtig en impactvol. In mijn inspiratiesessies heb ik feiten en cijfers om dit te onderbouwen, maar laat ik u en uw gasten vooral zelf beleven wat de kracht van live is. Wat kan uw bedrijf, merk of organisatie ermee? Awardwinnende eventmarketing en live communicatie leggen de impact bloot en dat laat ik u vooral zelf ondervinden. De cijfers gaan u aan het denken zetten, de voorbeelden, noviteiten en trends inspireren en al uw vragen over eventmarketing en live communicatie worden beantwoord.'
Voorbeeld lezingen:
Hoe organiseert u een awardwinning evenement?In een keynote van 30 tot 60 minuten neemt Sjoerd Weikamp uw gasten, collega's of relaties mee langs diverse winnende cases van grote merken. Kijkt hij samen met u naar een aantal ontwikkelingen en trends die samen met de krachtige voorbeelden verwerkt zijn in tips en tricks om ook zelf een awardwinnend event te organiseren.
|
#EventTrends2019:
|
Lezing op maat:
|
En straks, dan mogen we weer. Ook binnen jullie bedrijf zullen de marketeers en communicatiecollega's zo snel als ze kunnen weer live communiceren en marketing bedrijven op basis van experiences. Maar hoe zorg je er voor dat jouw live communicatie en experience marketing toekomstproof is? Hoe zorg je ervoor dat jouw 'events' niet terugvallen naar dat wat je al deed in 2019? Hoe wordt jouw live communicatie nog impactvoller dan voor COVID? In deze keynote neemt Sjoerd Weikamp, hoofdredacteur EventBranche.nl en awardwinnaar met diverse events, jouw organisatie aan de hand: van de kracht en impact die live al maakte binnen de marcom-mix, het compleet nieuwe palet met alle online, digitale en virtuele mogelijkheden, maar bovenal laat hij zien hoe en waarom live en experience na COVID-19 overal waar jouw bedrijf of organisatie in contact is met de consument, relaties of collega's de hoofdrol zou moeten gaan spelen.